DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17999
Title: Структура знань студентів з фізики за результатами вхідного контролю
Authors: Подласов, С. О.
Матвійчук, О. В.
Keywords: вхідне тестування
Item Response Theory
Інформаційна функція
наступність навчання фізики
entrance testing
Item Response Theory
informative function
succession o f training of physics
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Подласов, С. О. Структура знань студентів з фізики за результатами вхідного контролю / С. О. Подласов, О. В. Матвійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 159-164.
Abstract: Представлені результати аналізу вхідного тестування з фізики студентів першого курсу технічного університету. Аналіз проведений на основі Item Response Theory за допомогою обчислення інформаційної функції. Зроблені висновки стосовно структури знань та вмінь студентів та стисло описана структура компенсаційно-вирівнювального курсу.
The results of analysis of the entrance testing on physics of first course of technical university students are presented. An analysis is conducted on the basis o f Item Response Theory by the calculation of information function. It was made conclusions about the structure of knowledge and skills o f students and briefly describes the structure shim leveling course.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17999
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podlasov.pdf343.11 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.