Дисертація присвячена процесу підготовки майбутніх учителів до організації проектної діяльності. На основі теоретичного і дослідно-експериментального вивчення проблеми розроблено зміст діяльності вчителя трудового навчання при організації проектної діяльності учнів. Проаналізовані і систематизовані поняття „проект”, „навчальний проект”, „метод проектів”, „проектна діяльність”. У дослідженні визначено критерії та показники, що дозволяють діагностувати рівень готовності студентів до означеної діяльності.
У дисертації розкрито систему підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів. Обґрунтовано модель процесу підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів і модель проектної діяльності учнів. Виконане дослідження спрямоване на формування когнітивного, операційно-діяльнісного, потребнісно–мотиваційного компонентів готовності майбутніх фахівців. Визначені основні організаційно-педагогічні умови підготовки студентів до організації проектної діяльності учнів.
The thesis is devoted to the process of future teachers’ training for organizing of project activity. The contents of Labour teacher’s activity in basis organizing project work of pupils has been determined on the basis of theoretical and research - experimental studying of the problem. The notions "project", "educational project", "method of projects", "project activity" are analysed and systematized. Criteria and indices to diagnose students’ level of readiness to such activity are found.
The system of future Labour teachers’ training for management of pupils’ project activity has been worked out.
The model of future Labour teachers’ training for management of pupils’ project activity and model of pupils’ project activity are proved. This investigation is aimed to form cognitive, operation and activity, need and motivation components of future teachers’ readiness. Main pedagogical conditions of students’ training for management of pupils’ project activity are revealed.