DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1764
Title: Методика використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів
Authors: Параскевич, Світлана Павлівна
Keywords: графічні засоби навчання
студенти техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів
навчання алгебри та початків аналізу
методична система
graphic aids of teaching
of the technical-technological specialties of technical secondary schools and colleges
teaching algebra and the elements of analysis
methodic system
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Параскевич, Світлана Павлівна. Методика використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. П. Параскевич ; наук. кер. З. І. Слєпкань ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 20 с.
Abstract: У дисертації запропоновано науково обґрунтовану методичну систему використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів, концептуальну основу якої складає єдність виваженої доцільності, виразної комунікабельності, оптимального варіювання графічних засобів, врахування дидактичних принципів і сучасних тенденцій практично зорієнтованої професійної освіти у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. У контексті комплексного, системного, діяльнісного підходів розв’язано завдання створення та використання графічних засобів навчання з комп’ютерною підтримкою в процесі вивчення алгебри та початків аналізу відповідно до вимог особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання, вікових та індивідуальних особливостей старшого підліткового віку.
In this thesis the scientific-founded methodic system of usage graphic aids of teaching algebra and the elements of analysis for the students of the technical-technological specialties of technical secondary schools and colleges are presented. Its conceptual framework is the entirety of the well-reasoned advisability, expressive approachability, optimum variation of the graphic aids, account of the didactic principles and modern tendencies to the practically-directed vocational education in the establishments of higher education of I-II accreditation level. In the context of the complex, system-defined, active approach, the assignment of creation and usage of the graphic aids of teaching with the computer backing in the process of algebra and the elements of analysis education are solved according to the demands of personal-directed, individual education and individual features of the senior juvenile age.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1764
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paraskevich.pdf257.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.