DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1762
Title: Теоретичні і методичні основи гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами I - II ступенів
Authors: Онищук, Людмила Анатоліївна
Keywords: гуманізм
гуманізація управління загальноосвітніми навчальними закладами І-ІІ ступенів
гуманізація управлінської діяльності директора школи
готовність директора школи до гуманізації управління загальноосвітнім навчальними закладом І-ІІ ступенів
humanism
management humanization of general I – II Degree educational institution
humanization of school director administrative activity
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Онищук, Людмила Анатоліївна. Теоретичні і методичні основи гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами I - II ступенів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. А. Онищук ; наук. кер. С. У. Гончаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2006. — 37 с.
Abstract: Дисертація присвячена дослідженню теоретичних і методичних основ гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами І-ІІ ступенів. У роботі розроблено та методологічно обгрунтувано систему управлінської взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу на рівні: директор школи - заступники директора - вчителі - учні - батьки, що забезпечує організації перехід на нову соціальну практику – на шлях демократії і гуманізму. У контексті досліджуваної проблеми осмислено теоретичні і практичні проблеми внутрішньошкільного управління; проведено теоретичний і практичний аналіз управлінської діяльності директора школи, який виступає головним суб’єктом гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом І-ІІ ступенів; розроблено критерії і методику оцінювання теоретичних і методичних основ гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами І-ІІ ступенів. Створена та експериментально перевірена модель готовності директора школи до гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом І-ІІ ступенів використана при розробці теоретичних і методичних положень, які відображають цей процес.
The thesis is aimed at investigation of theoretical and methodological humanization bases of general I-II Degree educational institution. Management interaction sуstem of participants of the educational training process is worked out and based theoretically on the level: director of school – vice – director of school – teachers – pupils – parents. Their realization in the intraschool management system ensures the transition to the new social practice – the way of democracy and humanism. Theoretical and practical analysis of school director, as the main subject of management humanization of general I – II Degree educational institution, administrative activity has been conducted. Evaluation methodics of theoretical and methodological management humanization basis of general I – II Degree educational institution have been worked out.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1762
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Onyshchuk.pdf328.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.