DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1750
Title: Навчально-інформаційне середовище як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики
Authors: Лещук, Світлана Олексіївна
Keywords: активізація навчально-пізнавальної діяльності
засіб навчання
навчально-інформаційне середовище
інформаційно-комунікаційні технології
програмні засоби загального призначення
cognitive activity activization
teaching aids
education-and-information environment
informational technologies
applied software
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Лещук, Світлана Олексіївна. Навчально-інформаційне середовище як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.О. Лещук ; наук. кер. Ю. С. Рамський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с.
Abstract: У дисертації обґрунтована можливість активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі навчання інформатики на основі використання засобів навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема навчально-інформаційних середовищ. Створено і впроваджено в навчальний процес навчально-інформаційне середовище „ІнфоНІС”, реалізоване у вигляді програмного засобу, яке може бути основою для розробки педагогічних програмних засобів з різних навчальних предметів. Розроблено навчальні матеріали, які містять теоретичні положення, систему практичних завдань та запитань, засоби контролю та мультимедіа для супроводу вивчення програмних засобів загального призначення у курсі шкільної інформатики. Запропоновано методику навчання програмних засобів загального призначення у шкільному курсі інформатики на основі використання „ІнфоНІС”. Розроблені окремі компоненти методичної системи відповідного розділу, зокрема, зміст, засоби, форми, які сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи у процесі вивчення інформатики.
The possibility of activization of senior pupils’ cognitive activity in teaching computer science using education-and-information environment is grounded in the dissertation. Education-and-information environment “InfoNIS” has been created and implemented into teaching process as a program means, which can be the basis for the development of web-based manuals on various subjects. The teaching materials containing theoretical principles, the system of practical tasks, means of control, and multimedia to assist learning applied software in the school course of computer science have been worked out.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1750
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leschuk.pdf282.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.