У статті проведено дослідження психолого-педагогічних засобів та методів підготовки юних футболістів в період
ігрової діяльності. Проаналізовано наукову та методичну літературу, з’ясовано, що в сучасній літературі мало уваги
приділяється психолого-педагогічним засобам та методам підготовки юних футболістів в період ігрової діяльності.
Досліджено, що високий рівень фізичної і техніко-тактичної підготовки є показником відображення психічної стійкості гравця. В
процесі теоретичного дослідження з’ясували, що під час ігрової діяльності використовують такі методи психолого-педагогічної
підготовки: бездоганне дотримування психолого-педагогічних основ при виконанні вправ у тренувальному процесі; тривале та
короткочасне регулювання психічного стану шляхом стимулювання росту спортивного результату та користуючись
релаксацією; застосування методів стимуляції психічної підготовки юних футболістів.
В статье проведено исследование психолого-педагогических средств и методов подготовки юных
футболистов в период игровой деятельности. Проанализировано научную и методическую литературу, установлено, что в
современной литературе мало внимания уделяется психолого-педагогическим средствам и методам подготовки юных футболистов в период игровой деятельности. Доказано, что высокий уровень физической и технико-тактической подготовки
является показателем отражения психической устойчивости игрока. В процессе теоретического исследования выяснили, что
во время игровой деятельности используют такие методы психолого-педагогической подготовки: безупречное соблюдение
психолого-педагогических основ при выполнении упражнений в тренировочном процессе; длительное и кратковременное
регулирования психического состояния путем стимулирования роста спортивного результата и пользуясь релаксацией;
применение методов стимуляции психической подготовки футболистов.
The psychological and pedagogical means and methods of training young football players during game activities are studied in the article. It
is analyzed scientific and methodical literature; it is found that in modern literature little attention is paid to psychological and pedagogical
means and methods of training young football players during game activities. It is revealed that a high level of physical, technical and tactical
training is an indicator of reflection player’s mental stability. It is determined that the content of the psychological and pedagogical training of
young players is based on knowledge, regulatory mechanisms; (prestart, starting and post starting conditions); adaptive processes;
relationships between the nervous and the stress response to load; psychohygiene; personal structure of young players and coaches; social
psychology and general problems of education.
In the process of theoretical research it was found that during game activities such methods of psychological and pedagogical training
were using: keeping perfect psychological and educational foundations in the exercises during the training process; long and short-term
regulation mental condition by stimulating the growth of sports results and using relaxation; application of stimulation mental preparation of
players.