DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17265
Title: Вплив способів організації дитячої діяльності на розвиток творчої активності дітей
Authors: Луценко, Ірина Олексіївна
Keywords: активність
творча активність
активація
ініціативність
креативність
організація діяльності
самостійність
creative activity
activity
activation
activization
creativity
initiative
independence
organization of activities
Issue Date: 2015
Publisher: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Citation: Луценко, І. О. Вплив способів організації дитячої діяльності на розвиток творчої активності дітей / І. О. Луценко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія : Педагогіка. - Мелітополь : МДПУ імені Б. Хмельницького, 2015. - Вип. 1(14). - С. 115-119.
Abstract: У статті розкрито сутність понять«активність», «творча активність», «активація» та «активізація». Як вияв творчої активності, автор розглядає взаємодію проявів таких базових якостей особистості дошкільника, як креативність, ініціативність, самостійність. З’ясовано також особливості способів безпосереднього (прямого) й опосередкованого (непрямого) керування різними видами специфічної дитячої діяльності: ігрової, навчально- пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, рухової, трудової. Показано вплив організованого та самостійного типів діяльності на розвиток творчої активності дітей.
Lutsenko Iryna. Influence of ways of organizing children’s activities on the development of children’s creative activity. The article reveals the essence of the concepts of “activity”, “creative activity”, “activation” and “activization”. As an expression of creative activity, the author examines the interaction between manifestations of such basic preschooler’s personality traits as creativity, initiative, and independence. The article also details the features of the methods of immediate (direct) and mediated (indirect) management of different types of the specific children’s activities: game, educational, artistic, communicative-andspeech, physical, and labour. It shows the influence of organized and independent types of activity on the development of creative activity of children
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17265
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article_lutsenko.pdf228.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.