DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К(84) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17264
Title: Загальна фізкультурна освіта як система закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів
Authors: Завидівська, Н. Н.
Keywords: здоров’я
фізичне виховання
студенти
загальна фізкультурна освіта
концептуально-методологічні засади
технологія здоров’язбережувального навчання
принципи
пріоритети
здоровье
физическое воспитание
общее физкультурное образование
концептуально-методологические засады
технология здоровьесохраняющего обучения
принципы
приоритеты
health
physical training
students
general physical education
conceptual and methodological bases
technology of health preserving study
principles
priorities
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Завидівська, Н. Н. Загальна фізкультурна освіта як система закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів / Н. Н. Завидівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 184-188.
Abstract: У статті проаналізовано стан та перспективи розвитку системи загальної фізкультурної освіти студентів вищих навчальних закладах різного професійного спрямування. Акцентовано увагу на закономірностях здоров’язбережувального навчання та необхідності їх врахування упродовж фізичного виховання студентів. Визначено пріоритети та принципи процесу фізичного виховання в умовах реорганізації. Обґрунтовано концептуально-методологічні засади змісту сучасної системи загальної фізкультурної освіти з урахуванням закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів. Розкрито функції сучасної системи загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів та зміст поняття «педагогічна здоров’язбережувальна технологія навчання». Виявлено особливості інноваційної фундаментальної технології здоров’язбережувального навчання студентів. Виокремлено особливості концептуально-методологічних засад змісту загальної фізкультурної освіти студентів: загальнонаукові підходи, принципи та організаційно-педагогічні умови. Компоненти процесу навчання здоров’язбереження структуровані та систематизовані на основі п’яти змістовних блоків: базового, організаційного, навчально-методичного, формувального і результативного. Представлено динаміку впливів змісту загальної фізкультурної освіти на формування життєво необхідних навичок збереження власного здоров’я у процесі фізичного виховання студентів.
В статье проанализировано состояние и перспективы развития системы общего физкультурного образования студентов высших учебных заведений разных профессиональных направлений. Акцентировано внимание на закономерностях здоровьесохраняющего обучения, а также на том факте, что их необходимо учесть в процессе физического воспитания студентов. Определены приоритеты и принципы процесса физического воспитания в условиях реорганизации. Обобщены концептуально-методологические засады содержания современной системы общего физкультурного образования с учетом закономерностей здоровьесохраняющего обучения студентов. Раскрыты функции современной системы общего физкультурного образования студентов и сущность понятия «педагогическая здоровьесохраняющая технология обучения». Выявлены особенности инновационной фундаментальной технологии здоровьесохраняющего обучения студентов. Выделены особенности концептуально-методологических засад содержания общего физкультурного образования студентов: общенаучные подходы, принципы и организационно-педагогические условия. Компоненты процесса обучения здоровьесохранению структурированы и систематизированы на основании пяти содержательных блоков: базового, организационного, учебно-методического, формирующего и результативного. Представлено динамику влияния содержания общего физкультурного образования на формирование жизненно необходимых навыков сохранения собственного здоровья в процессе физического воспитания студентов.
State and prospects of development of the general physical education of students different professional direction of higher education establishments is analyzed in the article. Attention is focused to the regularities ofhealth preserving study and the need for their consideration during physical education process. Priorities andprinciples of physical training process in terms of reorganization are determined. Conceptual and methodological basis of content of modern general physical education system which based on established regularities of healthpreserving study of students are grounded. The function of the general modern physical education system of students and the concept of "pedagogical health preserving technology of study" are exposed. The features ofinnovative fundamental technology of health preserving study of students are discovered. Specifics of conceptualand methodological bases of content of general physical education of students determined: general scientificapproaches, principles, organizational and pedagogical conditions. Components of the health preserving studyprocess are systematized and structured on main five blocks: basic, organizational, educational, formative andproductive. The dynamics of effects of general physical education for the formation of vital skills of preserving own student’s health in the process of physical education are presented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17264
Appears in Collections:Випуск 3К(84)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavydivska.pdf342.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.