DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К(84) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17252
Title: Теоретико-прикладні основи формування здоров’язбережувальної освіти школярів в системі впровадження технології «Навчання у русі»
Authors: Дубогай, О. Д.
Keywords: здоров’язбережувальна технологія
формування здоров’я
рівень здоров’я
навчання в русі
учні
здоровьесберегательная технология
формирование здоровья
уровень здоровья
обучение в движении
учащиеся
health savings technology
health
formation
health
training in movement
students
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Дубогай, О. Д. Теоретико-прикладні основи формування здоров’язбережувальної освіти школярів в системі впровадження технології «Навчання у русі» / О. Д. Дубогай // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 162-165.
Abstract: У статті розглядаються питання впровадження технології «Навчання у русі» в систему освітньо-виховного процесу школярів на основі використання аналізу зміни психофізичних результатів росту, функціонального стану та рівня здоров,я учнів, показники якого виміряні та зафіксовані батьками у «Щоденнику розвитку та здоров’я школярів 6-12 років» для подальших комп’ютерних обчислень та реальності їх використання у процесі індивідуалізації спеціально спрямованих форм, засобів та методів навчання і виховання, підтримки здорової життєдіяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
В статье рассматриваются вопросы внедрения технологии «Обучение в движении» в систему образовательно-воспитательного процесса школьников на основе использования анализа изменения психофизических результатов роста, функционального состояния и уровня здоровья, учеников, показатели которого измерены и зафиксированы родителями в «Дневнике развития и здоровья, школьников 6-12 лет» для дальнейших компьютерных вычислений и реальности их использования в процессе индивидуализации специально направленных форм, средств и методов обучения и воспитания, поддержания здоровой жизнедеятельности учащихся общеобразовательных учебных заведений.
This article discusses the implementation of the technology, "Education on the move" in the sphere of education of schoolchildren through the use of analysis of changes in mental and physical results of growth, functional status and level of health of pupils, which indicators are measured and recorded his parents in «Diary of health and schoolchildren 6-12 years» for the future of computing and the reality of their use in the process of individualization of specially designed forms, means and methods of training and education, maintaining a healthy life activity of secondary school students. Development and rationale educational situations by means of physical culture in seven, her outside school hours based on computer evaluation of dynamics of changes of functional and mobile indicators of the student body during each academic semester, the student encouraged not only for self, physical capabilities of the organism, but his physical self and timely correction of health, I exercise the corresponding complexes proposed in the “Diary of health and schoolchildren 6-12 years”, which generally encourage parents and children to the joint exercise at home
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17252
Appears in Collections:Випуск 3К(84)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubogay.pdf248.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.