Стаття присвячена обґрунтуванню змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання у вищих навчальних закладах на засадах компетентністного підходу. Проаналізовано зміст спеціальних фахових омпетентностей педагогічних кадрів для професійних навчальних закладів. Охарактеризовані передумови формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до методичної діяльності в рамках дисципліни «Е-навчання».
The article is devoted the ground of maintenance psychological and pedagogical preparations of teachers of vocational training in higher educational establishments on principles of competences approach. Maintenance of special professional competences of pedagogical shots is analysed for professional educational establishments. The described pre-conditions of
forming of readiness of future teachers of vocational training are to methodical activity within the framework of discipline of «E-studies»
Статья посвящена обоснованию содержания психолого-педагогической подготовки педагогов профессионального обучения в высших учебных заведениях на основе компетентностного подхода. Проведен анализ содержания специальных профессиональных компетентностей педагогических кадров для профессиональных учебных заведений. Охарактеризованы условия формирования готовности будущих педагогов профессионального обучения к методической деятельности в рамках дисциплины «Е-обучение».