DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17176
Title: Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі
Authors: Татьянчикова, І. В.
Keywords: соціалізація
стадія індивідуалізації
самосвідомість
самооцінка
рівень домагань
социализация
стадия индивидуализации
самосознание
самооценка
уровень притязаний
socialization
stage of individualization
consciousness
self-concept
level of claims
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Татьянчикова, І. В. Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі / І. В. Татьянчикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 406-410.
Abstract: Стаття присвячена особливостям соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі. Представлені характеристики їх самосвідомості і самооцінки, які були обрані за предмет вивчення в якості основних показників, що розглядаються як можливі чинники забезпечення індивідуалізації дітей в межах спеціального навчального закладу.
Статья посвящена особенностям социализации детей с нарушениями интеллектуального развития на этапе индивидуализации в специальном учебном заведении. Представлены характеристики их самосознания и самооценки, взятых за предмет изучения в качестве основных показателей, которые рассматриваются как возможные факторы обеспечения индивидуализации детей в условиях специального учебного заведения.
The article is dedicated to features of socialization children with intellectual disabilities at the stage of individualization in special educational institution. Presents the characteristics of their consciousness and self-concept, taken for the subject matter as the main indicators, which are considered as possible factors ensure individualization of children in special educational institution.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17176
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tat'ianchykova.pdf224.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.