Стаття присвячена особливостям соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі. Представлені характеристики їх самосвідомості і самооцінки, які
були обрані за предмет вивчення в якості основних показників, що розглядаються як можливі чинники забезпечення індивідуалізації дітей в межах спеціального навчального закладу.
Статья посвящена особенностям социализации детей с нарушениями интеллектуального развития на этапе
индивидуализации в специальном учебном заведении. Представлены характеристики их самосознания и самооценки,
взятых за предмет изучения в качестве основных показателей, которые рассматриваются как возможные факторы обеспечения индивидуализации детей в условиях специального учебного заведения.
The article is dedicated to features of socialization children with intellectual disabilities at the stage of individualization in
special educational institution. Presents the characteristics of their consciousness and self-concept, taken for the subject matter as
the main indicators, which are considered as possible factors ensure individualization of children in special educational institution.