У статті розглянуто основні характеристики особистісно орієнтованого навчання, розбудованого на засадах сучасної акмеології в умовах Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру. Розкрито структуру моделі особистісно орієнтованого навчання та моделі досягнення учнями життєвого успіху, проаналізовано значення їх компонентів для забезпечення успішного розвитку дитини в різних сферах життєдіяльності.
В статье рассмотрены основные характеристики личностно ориентированного обучения, организованного в
соответствии с принципами современной акмеологии в условиях Хортицкого национального учебно-реабилитационного многопрофильного центра. Раскрыто структуру модели личностно ориентированного обучения и модели достижения учениками жизненного успеха, проанализировано значение их компонентов для обеспечения успешного развития ребенка
в разных сферах жизнедеятельности.
The articledeals withthe main characteristics of oriented personality education, organized according to the principles of
modern acmeology in Khortytsky National Educational Rehabilitational Multispecialized Centre. The articleshows model of oriented personality educationand model of achieve for success in life of the students. Analyzed the meaning of their components to ensure the successful development of children in different areas of life.