DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17168
Title: Проблема реалізації корекційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
Authors: Сак, Т. В.
Процюк, Р. Г.
Keywords: інклюзивне навчання
індивідуальний навчальний план
Державний освітній стандарт
Навчальна програма
инклюзивное образование
индивидуальный учебный план
Государственный образовательный стандарт
Учебная программа
inklyuzivne studies
individual curriculum
State educational standard
On-line tutorial
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сак, Т. В. Проблема реалізації корекційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / Т. В. Сак, Р. Г. Процюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 388-390.
Abstract: У статті розкриваються шляхи реалізації корекційно-розвивального навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі на основі світової практики інклюзії та усталеної практики вітчизняної спеціальної освіти.
В статье рассматриваются пути реализации коррекционно-развивающего обучения учеников с особенностями в развитии на основе существующей в мировой практике инклюзии и в практике отечественного специального образования.
Text the ways of realization of the correction-developing educating of students are examined the article with features in development, on the basis of existing in world practice inclusion and in practice of the home special education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17168
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sak_Protsiuk.pdf183.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.