DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17167
Title: Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи
Authors: Сайко, Х. Я.
Keywords: інклюзія
інклюзивне навчання
аутизм
цінності
мотивація до досягнення успіху
мотивація до уникнення невдач
корекційний педагог
емоційність
инклюзия
инклюзивное обучение
ценности
мотивация к достижению успеха
мотивация к избеганию неудач
коррекционный педагог
эмоциональность
inclusion
inclusive education
autism
values
motivation to succeed
the motivation to avoid failure
correctional educator
emotion
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сайко, Х. Я. Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи / Х. Я. Сайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 384-387.
Abstract: В статті розкриті психологічні особливості педагогів із різним ставленням до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи.
В статье раскрыты психологические особенности педагогов с разным отношением к привлечению аутичных детей в общеобразовательные школы.
The article revealed the psychological characteristics pedahohiv with different attitudes towards involvement of autistic children in public schools.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17167
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saiko.pdf313.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.