DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17167
Title: | Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи |
Authors: | Сайко, Х. Я. |
Keywords: | інклюзія інклюзивне навчання аутизм цінності мотивація до досягнення успіху мотивація до уникнення невдач корекційний педагог емоційність инклюзия инклюзивное обучение ценности мотивация к достижению успеха мотивация к избеганию неудач коррекционный педагог эмоциональность inclusion inclusive education autism values motivation to succeed the motivation to avoid failure correctional educator emotion |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | НПУ імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Сайко, Х. Я. Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи / Х. Я. Сайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 384-387. |
Abstract: | В статті розкриті психологічні особливості педагогів із різним ставленням до залучення аутичних дітей в
загальноосвітні школи. В статье раскрыты психологические особенности педагогов с разным отношением к привлечению аутичных детей в общеобразовательные школы. The article revealed the psychological characteristics pedahohiv with different attitudes towards involvement of autistic children in public schools. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17167 |
Appears in Collections: | Випуск 23 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.