Удосконалюються поняття психологічного та психолого-педагогічного супроводу в спеціальній школі, визначаються напрями роботи психолога з формування комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю, визначаються критерії, показники, психолого-педагогічні умови формування комунікативної діяльності, вплив психолога на комунікативне середовище освітнього закладу.
Уточняются понятия психологического и психолого-педагогического сопровождения в специальной школе,
определяются направления работы психолога по формированию коммуникативной деятельности учащихся с
умственной отсталостью, определяются критерии, показатели и психолого-педагогические условия формирования
коммуникативной деятельности, влияние психолога на коммуникативную среду образовательного учреждения.
Concepts of psychological and psychological and pedagogical maintenance of special school are specified, the directions of work of the psychologist are determined by formation of communicative activity of mentally retarded pupils, criteria, indicators and psychological and pedagogical conditions of formation of communicative activity, influence of the psychologist on the communicative environment of educational institution are defined.