DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17133
Title: К вопросу о психолого-педагогическом сопровождении учащихся первых классов с нарушениями речи в общеобразовательной школе
Authors: Ковригина, Л. В.
Грибукова, О. Г.
Keywords: психолого-педагогическое сопровождение
сопровождение
помощь
личность
ребенок
рекомендации
задачи
нарушения речи
коррекционный
психологический
психолого-педагогічний супровід
супровід
допомога
особа
дитина
рекомендації
завдання
порушення мовлення
корекційний
психологічний
psycho-pedagogical accompaniment
accompaniment
help
personality
child
recommendations
tasks
allolalias
correction
psychological
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ковригина, Л. В. К вопросу о психолого-педагогическом сопровождении учащихся первых классов с нарушениями речи в общеобразовательной школе / Л. В. Ковригина, О. Г. Грибукова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 328-331.
Abstract: У статті аналізуються підходи рішення завдань психолого-педагогічного супроводу учнів перших класів з порушеннями мовлення в загальноосвітній школі.
В статье анализируются подходы решения задач психолого-педагогического сопровождения учащихся первых классов с нарушениями речи в общеобразовательной школе.
In the article approaches of decision of tasks of the psikhologo-pedagogical accompaniment of A-ones of students are analysed with allolalias at general school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17133
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovrigina_Gribukova.pdf225.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.