DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17121
Title: Опыт применения верботонального метода реабилитации детей с нарушениями слуха в условиях специального дошкольного учреждения
Authors: Шевченко, Е. В.
Keywords: верботональний метод
формування вимови дітей з порушеннями слуху
корекційнно- розвиваюче навчання
розвиток мовлення
розвиток слухового сприйняття
верботональный метод
формирование произношения детей с нарушениями слуха
коррекционно-развивающее обучение
развитие речи
развитие слухового восприятия
verbotonalny method
the formation of the pronunciation of children with hearing impairments
correctional and developing education
development of speech
the development of auditory perception
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шевченко, Е. В. Опыт применения верботонального метода реабилитации детей с нарушениями слуха в условиях специального дошкольного учреждения / Е. В. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 293-294.
Abstract: Стаття присвячена питанню застосування в роботі вчителя-дефектолога елементів верботонального методу реабілітації дітей з порушеннями слуху в умовах спеціальної дошкільної установи i отриманими результатами роботи. Також у статті висвітлюється організація навчання дітей з вадами слуху на основі верботонального методу.
Статья посвящена вопросу применения в работе учителя-дефектолога элементов верботонального метода реабилитации детей с нарушениями слуха в условиях специального дошкольного учреждения и полученным результатам работы. Также в статье освещается организация обучения детей с нарушенным слухом на основе верботонального метода.
The article is devoted to the application in work of the teacher-defectology elements verbotonalny method of rehabilitation of children with hearing impairments in conditions of special pre-school institutions and results of work. Also in the article the organization of the education of children with hearing impairments on the basis of verbotonalny method.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17121
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko E.pdf275.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.