Стаття присвячена питанню застосування в роботі вчителя-дефектолога елементів верботонального методу реабілітації дітей з порушеннями слуху в умовах спеціальної дошкільної установи i отриманими результатами роботи. Також у статті висвітлюється організація навчання дітей з вадами слуху на основі верботонального методу.
Статья посвящена вопросу применения в работе учителя-дефектолога элементов верботонального метода
реабилитации детей с нарушениями слуха в условиях специального дошкольного учреждения и полученным
результатам работы. Также в статье освещается организация обучения детей с нарушенным слухом на основе
верботонального метода.
The article is devoted to the application in work of the teacher-defectology elements verbotonalny method of rehabilitation
of children with hearing impairments in conditions of special pre-school institutions and results of work. Also in the article the
organization of the education of children with hearing impairments on the basis of verbotonalny method.