DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17117
Title: Методика формування складнопідрядних елементарних речень у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
Authors: Швалюк, Т. М.
Keywords: тяжкі порушення мовлення
складносурядні
складнопідрядні елементарні
багатокомпонентні речення
складні синтаксичні конструкції
тяжелые нарушения речи
сложносочиненные
сложноподчиненные элементарные
многокомпонентные предложения
сложные синтаксические конструкции
hard speech infringements
simple complex multicomponent sentence
simple compound multicomponent sentence
the complex syntactical construction
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Швалюк, Т. М. Методика формування складнопідрядних елементарних речень у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Т. М. Швалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 277-281.
Abstract: У статті визначено основні завдання означеної проблеми, висвітлено науково-методично обґрунтовану поетапну методику формування складносурядних, складнопідрядних елементарних, багатокомпонентних речень; складних синтаксичних конструкцій із різними типами зв’язку у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Подана система логопедичної роботи з формування синтаксичної сторони мовлення побудована відповідно до завдань та змісту кожного етапу навчання.
В статье раскрыты основные задачи даной проблемы, описана научно-методически обоснованная поэтапная методика формирования сложносочиненных, сложноподчиненных элементарных, многокомпонентных предложений; сложных синтаксических конструкций с разными видами связи у детей старшего дошкольного возраста с тяжелыми нарушениями речи. Система логопедической работы по формированию синтаксической стороны речи построена в соответствии с заданиями и содержанием каждого этапа обучения.
The article is devoted to fundamental tasks of this problem; light up to scientific methodical substantiated methods of forming the simple complex multicomponent sentences and simple compound multicomponent sentences; the complex syntactical constructions with different kinds of connection of preschool age children with heavy speech infringements. The system of logopedics speech tasks with the syntactical formulation side of speech, which is constructed according to demands of correction education and studies program of preschool age children with speech disorders, to tasks and content of every stage of studies are represented in the article.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17117
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvaliuk.pdf358.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.