DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17113
Title: Методики использования здоровье сберегающих технологий для активизации психофизиологических функций детей среднего школьного возраста с нарушением зрения
Authors: Хомякова, О. В.
Штеренберг, Е. С.
Keywords: дети среднего школьного возраста
нарушение зрения
оперативная память
внимание
здоровье сберегающие технологии
діти середнього шкільного віку
порушення зору
оперативна пам'ять
увага
здоров'я зберігаючі технології
children of middle school ages
paropsis
main memory
attention
health is a guard technologie
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Хомякова, О. В. Методики использования здоровье сберегающих технологий для активизации психофизиологических функций детей среднего школьного возраста с нарушением зрения / О. В. Хомякова, Е. С. Штеренберг // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 261-264.
Abstract: В статье рассматриваются вопросы об эффективности применения здоровье сберегающих технологий в образовательном процессе детей с нарушением зрения.
У статті розглядаються питання про ефективність застосування здоров'я зберігаючих технологій в освітньому процесі дітей з порушенням зору.
In the article questions are examined about efficiency of application of health is a guard technologies in the educational process of children with a paropsis.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17113
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khomiakova_Shterenberg.pdf314.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.