DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17092
Title: Особливості формування ключових компетентностей в учнів з порушеннями слуху
Authors: Федоренко, О. Ф.
Keywords: компетентнісна освіта
порушення слуху
педагогічні технології
компетентностное образование
нарушение слуха
педагогические технологии
competence education
hearing impairment
educational technology
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Федоренко, О. Ф. Особливості формування ключових компетентностей в учнів з порушеннями слуху / О. Ф. Федоренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 248-251.
Abstract: Наукова стаття розкриває особливості компетентнісного підходу до навчання у загальноосвітньому просторі. Автором окреслено порівняння знаннєвого та компетентнісного підходів, висвітлено власне бачення формування ключових компетентностей учнів з порушеннями слуху. Вказано на доцільність застосування інноваційних педагогічних технологій у контексті вивчення предметів мовного та літературного циклу учнями з порушеннями слуху.
Научная статья раскрывает особенности компетентностного подхода к образованию в общеобразовательном пространстве. Автором проведено сравнение двух подходов в образовании, освещено собственное видение формирования ключевых компетентностей учащихся с нарушениями слуха. Указано на целесообразность применения инновационных педагогических технологий в контексте изучения предметов языкового и литературного цикла учащимися с нарушениями слуха.
The scientific article exposes the features of the competency approach to education in a general area. The author outlines the comparison of knowledge training and competency approaches highlighted their own vision of the formation of key competencies of students with hearing impairments. The expediency of the use of innovative teaching technologies in the context of studying the linguistic and literary line students with hearing impairment.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17092
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedorenko.pdf416.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.