У статті розкрито теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознавства. Визначено структуру корекційних технологій, спрямованих на корекцію певної сфери дитини з особливими потребами, що містять управлінський та інформаційний компоненти. Виокремлено коло принципів, які регламентують процес формування екологічної культури вихованців допоміжної школи.
В статье раскрыты теоретико-методические основы формирования у умственно отсталых подростков
экологической культуры при изучении естествознания. Определена структура коррекционных технологий,
направленых на коррекцию определённой сферы ребёнка с особенностями в развитии, содержащие управленческий и
информационный компоненты. Выделен круг принципов, которые регламентируют процесс формирования
экологической культуры воспитанников вспомогательной школы.
Some theoretic-methodical foundations of the formation of the ecological culture with the intellectually backward teenagers
in the process of studying natural science are revealed in the article. The structure of the correction technologies aimed at the
improvement of particular sphere of a child with peculiarities in the development is defined; it contains both the managerial and the information components. The range of principles which define the process of forming the ecological culture with the auxiliary school pupils is outlined too.