DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17085
Title: Теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознавств
Authors: Співак, Я. О.
Keywords: екологічна культура
корекційно-виховна технологія
розумово відсталі діти
управлінський компонент
інформаційний компонент
экологическая культура
коррекционно-воспитательная технология
умственно отсталые дети
управленческий компонент
информационный компонент
ecological culture
correction-educational technique
intellectually backward children
managerial component
information component
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Співак, Я. О. Теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознавства / Я. О. Співак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 233-236.
Abstract: У статті розкрито теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознавства. Визначено структуру корекційних технологій, спрямованих на корекцію певної сфери дитини з особливими потребами, що містять управлінський та інформаційний компоненти. Виокремлено коло принципів, які регламентують процес формування екологічної культури вихованців допоміжної школи.
В статье раскрыты теоретико-методические основы формирования у умственно отсталых подростков экологической культуры при изучении естествознания. Определена структура коррекционных технологий, направленых на коррекцию определённой сферы ребёнка с особенностями в развитии, содержащие управленческий и информационный компоненты. Выделен круг принципов, которые регламентируют процесс формирования экологической культуры воспитанников вспомогательной школы.
Some theoretic-methodical foundations of the formation of the ecological culture with the intellectually backward teenagers in the process of studying natural science are revealed in the article. The structure of the correction technologies aimed at the improvement of particular sphere of a child with peculiarities in the development is defined; it contains both the managerial and the information components. The range of principles which define the process of forming the ecological culture with the auxiliary school pupils is outlined too.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17085
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spivak.pdf326.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.