DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17082
Title: Практическое использование современных педагогических технологий на логопедических занятиях (развитие критического мышления, прием "Идеал")
Authors: Сафронова, А. А.
Keywords: труднощі навчання
критичне мислення
прийом «ІДЕАЛ»
предметні універсальні навчальні дії
метапредметні універсальні навчальні дії
корекційно-логопедична робота
трудности обучения
критическое мышление
прием «ИДЕАЛ»
предметные универсальные учебные действия
метапредметные универсальные учебные действия
коррекционно-логопедическая работа
learning difficulties
critical thinking
taking an "ideal"
the subject of the universal education
universal metasubject learning activities
remedial speech therapy work
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сафронова, А. А. Практическое использование современных педагогических технологий на логопедических занятиях (развитие критического мышления, прием "Идеал") / А. А. Сафронова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 222-227.
Abstract: Науково-методична стаття розкриває особливості проявів шкільних труднощів в загальноосвітній школі дітей з порушеннями мовлення. Запропонований прийом «ІДЕАЛ», є одним з низки прийомів розвитку критичного мислення. Корекційна робота вчителя-логопеда з використанням зазначеної технології спрямована на розвиток не тільки мовленняі дітей, але і їх психічних процесів. Зміст і оформлення конспекту заняття відповідає Федеральному державному освітньому стандарту початкової загальної освіти Міністерства освіти і науки Російської Федерації.
Научно-методическая статья раскрывает особенности проявлений школьных трудностей в общеобразовательной школе детей с нарушениями речи. Предложенный прием «ИДЕАЛ», является одним из ряда приемов развития критического мышления. Коррекционная работа учителя-логопеда с использованием указанной технологии направлена на развитие не только речи детей, но и их психические процессы. Содержание и оформление конспекта занятия соответствует Федеральному государственному образовательному стандарту начального общего образования Министерства образования и науки Российской Федерации.
Scientific and methodological articles reveals features displays of school difficulties in a secondary school for children with speech disorders. The proposed method of "ideal", is one of a number of techniques of critical thinking. Correctional work speech therapists using this technology aims to develop not only the speech of children, but also their mental processes. The content and design studies outline the respective federal state educational standards of primary education of the Ministry of Education and Science of the Russian Federation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17082
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Safronova.pdf297.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.