DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17026
Title: Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем
Authors: Польова, І. І.
Keywords: сенсорний розвиток
виховання
етапи навчання
завдання
уміння
сенсорное развитие
воспитание
этапы обучения
задания
умения
sensor development
education
stages of learning
stages of learning
setting
skills
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Польова, І. І. Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем / І. І. Польова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 197-200.
Abstract: У статті розглядається сутність сенсорного виховання дошкільників з вадами слуху. Вказується, що при слуховій депривації компенсаторними виступають інші модальності, такі як зорова, тактильна, вібраційна та ін.
The article considers the nature of sensory education in preschool children with hearing impairments. Specifies that the auditory derivation compensatory act other modalities such as visual, tactile vibration, etc.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17026
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pol'ova.pdf322.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.