DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17016
Title: Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань
Authors: Пахомова, Н. Г.
Keywords: інтеграція
критерії
показники
професійна підготовка
интеграция
критерии
показатели
профессиональная подготовка
integration
criteria
indicators
professional training
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пахомова, Н. Г. Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 180-184.
Abstract: У статті представлена необхідність інтеграції медико-психологічних та педагогічних знань в процесі фахової підготовки як основа формування кваліфікованих спеціалістів, визначені критерії та показники інтегративних знань.
В статье представлена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе профессиональной подготовки как основа формирования квалифицированных специалистов, определены критерии и показатели интегративных знаний.
The article presents the necessity for the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge in the process of professional training as a basis of qualified experts, the criteria and indicators of integrated knowledge.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17016
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pakhomova.pdf344.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.