DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16923
Title: Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна
Authors: Мозолюк-Коновалова, О. М.
Keywords: розумово відсталі дошкільники
дошкільники із синдромом Дауна
образотворча діяльність
умственно отсталые дошкольники
дошкольники c синдромом Дауна
изобразительная деятельность
mentally retarded children
children with Down syndrome
drawing activity
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мозолюк-Коновалова, О. М. Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна / О. М. Мозолюк-Коновалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 159-161.
Abstract: У статті розглянуто етапи формування образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна; висвітлено основні показники сформованості образотворчої діяльності у дітей даної категорії.
В статье рассмотрены этапы формирования изобразительной деятельности у дошкольников из синдромом Дауна; освещены основные показатели сформированности основ изобразительной деятельности у детей данной категории.
The article considers the stages of drawing activity in preschool children with Down syndrome; highlights the main indicators of the formation of drawing activity in children in this category.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16923
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mozoliuk-Konovalova.pdf317.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.