DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16922
Title: Особливості складних синтаксичних конструкцій у мовленні дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
Authors: Махукова, Т. В.
Лінгарт, А. К.
Keywords: дошкільники із ЗПР
етапи засвоєння складного речення в онтогенезі
логічні відношення дійсності
синтаксичні конструкції з підрядним зв’язком
вербально-логічні здібності
дошкольники с ЗПР
этапы усвоения сложного предложения в онтогенезе
логические отношения действительности
синтаксические конструкции с подчинительной связью
вербально-логические способности
preschool children with mental retardation
the stages of learning of a complex sentence in the ontogeny
logical relations of reality
syntax with subordinate connection
verbal and logical abilities
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Махукова, Т. В. Особливості складних синтаксичних конструкцій у мовленні дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / Т. В. Махукова, А. К. Лінгарт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 155-159.
Abstract: У статті розкривається послідовний процес оволодіння дитиною синтаксисом складнопідрядного речення в онтогенезі та здійснюється психолінгвістичний аналіз особливостей конструкцій з підрядним зв’язком у мовленні дошкільників із ЗПР.
В статье освещается последовательный процесс овладения ребенком синтаксисом сложноподчиненного предложения в онтогенезе и осуществляется психолингвистический анализ особенностей конструкций с подчинительной связью в речи дошкольников с ЗПР.
The article highlights the sequential process of learning the syntax of the complex sentence in ontogeny by a child and is psycholinguistic analysis of the features of structures with subordinate connection in the speech of preschool children with mental retardation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16922
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhukova_Lingart.pdf422.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.