DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16921
Title: Розвиток освітньої інтеграції дітей з психофізичними порушеннями
Authors: Мартинчук, О. В.
Keywords: освітня інтеграція
діти з порушеннями психофізичного розвитку
сучасні філософські напрями
образовательная интеграция
дети с нарушениями психофизического развития
современные философские направления
educational integration
methodological bases of educational integration
children with development psychophysical violations
modern philosophies or directions
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мартинчук, О. В. Розвиток освітньої інтеграції дітей з психофізичними порушеннями / О. В. Мартинчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 150-155.
Abstract: Наукова стаття розглядає аспекти, пов’язані з необхідністю перегляду світоглядних і методологічних орієнтирів у зв’язку з розвитком інклюзивної форми навчання в Україні; розкриває вплив сучасних філософських ідей екзистенціалізму, прагматизму, постмодернізму, феноменології, персоналізму, філософської антропології на розвиток процесу інтегрування дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній простір.
Научная статья рассматривает аспекты, связанные с необходимостью пересмотра мировоззренческих и методологических ориентиров в связи с развитием инклюзивной формы обучения в Украине; раскрывает влияние современных философских идей экзистенциализма, прагматизма, постмодернизма, феноменологии, персонализма, философской антропологии на развитие процесса интегрирования детей с психофизическими нарушениями в общеобразовательное пространство.
The scientific article examines the aspects, of methodological reference-points related with the necessity of revision of world view due to development of inclusive form of studies in Ukraine; Reveals the influence of modern philosophical ideas of existentialism, pragmatism, postmodernism, phenomenology, personalism, philosophical anthropology on development to the process of integration of children with psychophysical violations in general space.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16921
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynchuk.pdf384.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.