Наукова стаття розглядає аспекти, пов’язані з необхідністю перегляду світоглядних і методологічних орієнтирів у зв’язку з розвитком інклюзивної форми навчання в Україні; розкриває вплив сучасних філософських ідей екзистенціалізму, прагматизму, постмодернізму, феноменології, персоналізму, філософської антропології на розвиток процесу інтегрування дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній простір.
Научная статья рассматривает аспекты, связанные с необходимостью пересмотра мировоззренческих и
методологических ориентиров в связи с развитием инклюзивной формы обучения в Украине; раскрывает влияние
современных философских идей экзистенциализма, прагматизма, постмодернизма, феноменологии, персонализма,
философской антропологии на развитие процесса интегрирования детей с психофизическими нарушениями в
общеобразовательное пространство.
The scientific article examines the aspects, of methodological reference-points related with the necessity of revision of world view due to development of inclusive form of studies in Ukraine; Reveals the influence of modern philosophical ideas of
existentialism, pragmatism, postmodernism, phenomenology, personalism, philosophical anthropology on development to the
process of integration of children with psychophysical violations in general space.