DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16920
Title: Розвиток пізнавальної діяльності молодших розумово відсталих школярів на уроках образотворчого мистецтва в процесі роботи над тематичним малюнком
Authors: Манько, О. Г.
Шарніна, М. В.
Keywords: пізнавальна діяльність
уроки тематичного малювання
кольорове рішення малюнка
перспектива малюнка
познавательная деятельность
уроки тематического рисования
цветовое решение рисунка
перспектива рисунка
cognitive functions
thematic lesson drawing
color design drawing
perspective drawing
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Манько, О. Г. Розвиток пізнавальної діяльності молодших розумово відсталих школярів на уроках образотворчого мистецтва в процесі роботи над тематичним малюнком / О. Г. Манько, М. В. Шарніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 148-150.
Abstract: Стаття присвячена проблемі розвитку пізнавальної діяльності учнів з вадами розумового розвитку на уроках тематичного малювання, визначені основні труднощі виконання дітьми малюнка на тему і шляхи підвищення ефективності розвитку пізнавальної діяльності молодших розумово відсталих школярів.
Статья посвящена проблеме развития познавательной деятельности учащихся с отклонениями в интеллектуальном развитии на уроках тематического рисования, определены основные трудности выполнения детьми рисунка на тему и пути повышения эффективности развития познавательной деятельности младших умственно отсталых школьников.
The article deals with the problems of development of the pupils’ knowledge activity, who have a lack of mental development, at the lessons of thematic painting; the main difficulties of painting a thematic picture made the children are defined as well as the ways of increasing the efficiency of the development of younger pupils’ knowledge activity who have a lack of mental development.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16920
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Man'ko_Sharnina.pdf320.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.