DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16917
Title: Роль батьків у контексті інклюзивної освіти дітей з вадами слуху
Authors: Малина, Л. О.
Якубовський, О. Л.
Keywords: інклюзивна освіта
діти з вадами слуху
дитячо-батьківські взаємини
инклюзивное образование
дети с недостатками слуха
взаимоотношения родителей и ребенка
inclusive education
children with hearing disabilities
child-parent relationships
social adaptation
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Малина, Л. О. Роль батьків у контексті інклюзивної освіти дітей з вадами слуху / Л. О. Малина, О. Л. Якубовський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 144-148.
Abstract: Стаття розкриває значення ролі батьків у навчанні та вихованні дітей з вадами слуху як необхідної складової моделі інклюзивної освіти. На основі аналізу літературних джерел з даного питання автори виділяють критерії дитячо- батьківських взаємин у процесі інклюзивної освіти та, спираючись на проведене дослідження, визначають рівні їх сформованості.
В статье рассматривается вопрос о роли родителей в обучении и воспитании детей с недостатками слуха как составляющей модели инклюзивного образования, выведены критерии взаимоотношений родителей и ребенка в процессе инклюзивного образования. В этом контексте представлены эмпирические данные об уровнях сформированности вышеуказанных отношений.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16917
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malyna_Yakubovs'kyi.pdf511.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.