DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16915
Title: Проблема підготовки розумово відсталих дітей до опанування грамоти в загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі
Authors: Кузьмінська, Є. О.
Keywords: розумово відсталі діти
навчання грамоти
початкові елементи умінь читати і писати
аналіз і синтез усного мовлення
розвиток фонематичного слуху
умственно отсталые дети
обучение грамоте
начальные элементы умений читать и писать
анализ и синтез устной речи
развитие фонематического слуха
mentally retarded children
teaching literacy
the initial elements of reading and writing skills
analysis and synthesis of speech
development of phonemic hearing
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузьмінська, Є. О. Проблема підготовки розумово відсталих дітей до опанування грамоти в загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі / Є. О. Кузьмінська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 137-140.
Abstract: У статті розкривається проблема підготовки дітей до опанування грамоти у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі.
Статья содержит анализ проблемы подготовки детей к овладению грамоты в общей и специальной психолого-педагогической литературе.
The article analyzes the problem of preparing children to master literacy in psychological and pedagogical literature.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16915
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzmins'ka.pdf330.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.