DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16911
Title: Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти
Authors: Кузава, І. Б.
Keywords: інклюзія
концепція
інклюзивна освіта
діти з психофізичними порушеннями
дошкільна освіта
инклюзия
концепция
инклюзивное образование
дети с психофизическими нарушениями
дошкольное образование
inclusion
concept
inclusive education
children with mental and physical disabilities
preschool education
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузава, І. Б. Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти / І. Б. Кузава // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 130-135.
Abstract: Наукова стаття висвітлює концептуальні засади розвитку процесу інклюзивної освіти дошкільників із психофізичними порушеннями в умовах дошкілля. Визначено основні формулювання, складові та види даного процесу.
Научная статья раскрывает концептуальные основы развития процесса инклюзивного образования дошкольников с психофизическими нарушениями в условиях дошкольного образования. Определены основные формулировки, составляющие и виды данного процесса.
The scientific article exposes the conceptual foundations of the process of inclusive education preschoolers who require correction of psychophysical development in preschool. The basic formulation components and types of the process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16911
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzava.pdf352.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.