DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16900
Title: Особливості комунікативної функції, як наслідок порушення звуковимови і граматичної будови мовлення у дітей молодшого шкільного віку з психоорганічним синдромом
Authors: Клименко, І. С.
Майстренко, Н. М.
Keywords: порушення мовлення
комунікативна функція
психоорганічний синдром
лексико-граматична будова мовлення
нарушение речи
коммуникативная функция
психоорганический синдром
лексико- грамматическое строение речи
slurred speech
communicative function
psychoorganic syndrome
lexical and grammatical structure of the speech
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Клименко, І. С. Особливості комунікативної функції, як наслідок порушення звуковимови і граматичної будови мовлення у дітей молодшого шкільного віку з психоорганічним синдромом / І. С. Клименко, Н. М. Майстренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 107-110.
Abstract: У статті розглянуті порушення мовлення у дітей молодшого шкільного віку з психоорганічним синдромом, як причина порушення комунікативної функції. Приведені результати дослідження порушень мовлення у дітей з психоорганічним синдромом у порівнянні з дітьми інших клінічних груп і дітьми з нормальним психофізичним розвитком.
В статье рассматриваются нарушение речи у детей младшего школьного возраста с психоорганическим синдромом, как причина нарушения коммуникативной функции. Приведены результаты исследования нарушения речи у детей с психоорганическим синдромом в сравнении с детьми других клинических групп и детей с нормальным психофизическим развитием.
The article describes the speech disorder in primary school children with psycho-organic syndrome as a cause of a violation of communicative function. Here displayed the results of study of speech disorders in children with psychoorganic syndrome compared with children of other clinical groups and children with normal mental and physical development.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16900
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klymenko_Maistrenko.pdf329.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.