DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16883
Title: Научно-теоретические аспекты изучения темпо-ритмической стороны речи
Authors: Кижло, И. В.
Keywords: інтонація
темпо-ритмічна сторона мовлення
комунікативна компетенція
модель породження мовлення
интонация
темпо-ритмическая сторона речи
коммуникативная компетенция
модель порождения речи
intonation
tempo-rhythmic side of speech
communicative competence
model of generation of speech
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кижло, И. В. Научно-теоретические аспекты изучения темпо-ритмической стороны речи / И. В. Кижло // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 101-104.
Abstract: У науковій статті розглядаються лінгвістичний, психолінгвістичний, психологічний аспекти вивчення темпо- ритмічної сторони мовлення. Розкривається роль темпо-ритмічної сторони мовлення у формуванні комунікативної компетенції.
В научной статье рассматриваются лингвистический, психолингвистический, психологический аспекты изучения темпо-ритмической стороны речи. Раскрывается роль темпо-ритмической стороны речи в формировании коммуникативной компетенции.
In the scientific article linguistic, psycholinguistic, psychological aspects of studying of the tempo-rhythmic side of speech are considered. The role of the tempo-rhythmic side of speech in formation of communicative competence is revealed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16883
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kizhlo.pdf295.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.