У цій статті на основі узагальнення світового досвіду, а також власних багаторічних досліджень сформульовані й докладно описані інноваційні принципи рухової реабілітації дітей дошкільного віку, які можуть скласти теоретико-методологічний фундамент створюваної системи корекційного фізичного виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
В настоящей статье на основе обобщения мирового знания, а также собственных многолетних исследований
сформулированы и подробно описаны инновационные принципы двигательной реабилитации детей дошкольного
возраста, которые могут составить теоретико- методологический фундамент создаваемой системы коррекционного физического воспитания детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата.
In this paper, based on the aggregation of international experience as well as their own long-term studies are formulated
and described innovative principles of motor rehabilitation of young children, which could form a theoretical and methodological
foundations of the system being corrective physical education of children with disorders of the musculoskeletal system.