DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16861
Title: Кохлеарна імплантація - новий метод реабілітації глухих дітей
Authors: Глазунова, С. С.
Keywords: кохлеарна імплантація
післяопераційна реабілітація
діти з порушенням слуху
розвиток слуху та мовлення
кохлеарная имплантация
послеоперационная реабилитация
дети с нарушением слуха
развитие слуха и речи
cochlear implantation
postoperative rehabilitation
children with a hearing disorder
hearing and speech development
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Глазунова, С. С. Кохлеарна імплантація - новий метод реабілітації глухих дітей / С. С. Глазунова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 38-41.
Abstract: В статті представлено основну мету, завдання та послідовність проведення післяопераційної реабілітації дітей з кохлеарним імплантом, рекомендації по реабілітації дітей з кохлеарним імплантом, білатеральна кохлеарна імплантація.
В статье представлены основная цель, задачи и последовательность проведения послеоперационной реабилитации детей с кохлеарным имплантом, рекомендации по реабилитации детей с кохлеарным имплантом, билатеральная кохлеарная имплантация.
Tasks and sequence of carrying out postoperative rehabilitation of children with a cochlear implant are presented in article a main objective, bilateral cochlear implantation, recommendations for rehabilitation of children with cochlear implant.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16861
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Glazunova.pdf314.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.