DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16860
Title: Визначення груп дітей зі стертою дизартрією за провідними сенсорно-перцептивними каналами модальності
Authors: Галущенко, В. І.
Keywords: сенсорно-перцептивні канали модальності
стерта дизартрія
мовленнєві порушення
неврологічні та поведінкові індикатори
сенсорно-перцептивные каналы модальности
стертая дизартрия
речевые нарушения
неврологические и поведенческие индикаторы
sensory-perceptual channels modalities erased dysarthria
speech disorders
neurological and behavioral indicators
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Галущенко, В. І. Визначення груп дітей зі стертою дизартрією за провідними сенсорно-перцептивними каналами модальності / В. І. Галущенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 36-38.
Abstract: Наукова стаття розкриває особливості дослідження каналів сенсорно-перцептивної модальності у дітей зі стертою дизартрією та визначає зв`язки між сформованістю просодичного компонента мовлення у дітей зі стертою дизартрією та ведучим каналом сенсорної модальності, що дає можливість планування корекційної роботи в залежності від ведучої репрезентативної системи дитини.
Научная статья раскрывает особенности исследования каналов сенсорно-перцептивной модальности у детей со стертой дизартрией и определяет связи между сформированностью просодичного компонента речи у детей со стертой дизартрией и ведущим каналом сенсорной модальности, что дает возможность планирования коррекционной работы в зависимости от ведущей репрезентативной системы ребенка.
Scientific research article reveals features channels sensory-perceptual modality in children with dysarthria and erased defines the relationships between the formation of the prosodichnogo component of speech in children with dysarthria and erased the lead channel sensory modality, which enables planning remedial work according to a leading representative of the child.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16860
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Galuschenko.pdf356.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.