Наукова стаття розкриває особливості дослідження каналів сенсорно-перцептивної модальності у дітей зі
стертою дизартрією та визначає зв`язки між сформованістю просодичного компонента мовлення у дітей зі стертою
дизартрією та ведучим каналом сенсорної модальності, що дає можливість планування корекційної роботи в залежності
від ведучої репрезентативної системи дитини.
Научная статья раскрывает особенности исследования каналов сенсорно-перцептивной модальности у детей
со стертой дизартрией и определяет связи между сформированностью просодичного компонента речи у детей со стертой дизартрией и ведущим каналом сенсорной модальности, что дает возможность планирования коррекционной работы в зависимости от ведущей репрезентативной системы ребенка.
Scientific research article reveals features channels sensory-perceptual modality in children with dysarthria and erased
defines the relationships between the formation of the prosodichnogo component of speech in children with dysarthria and erased the lead channel sensory modality, which enables planning remedial work according to a leading representative of the child.