DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 3К(84) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16856
Title: Про застосування акмеологічного підходу у підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі
Authors: Безкопильний, О. О.
Keywords: акмеологічний підхід
підготовка
майбутні вчителі з фізичної культури
здоров’язбережувальна діяльність
основна школа
акмеологический подход
подготовка
удущие учителя физической культуры
здоровьесберегающая деятельность
основная школа
acmeological approach
training
future Physical Culture teachers
health preservation activity
secondary school
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Безкопильний, О. О. Про застосування акмеологічного підходу у підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі / О. О. Безкопильний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 50-53.
Abstract: У статті підкреслено, що застосування акмеологічного підходу в сучасній системі вищої фізкультурної освіти дозволить забезпечити посилення професійної мотивації, стимулювання творчого потенціалу, визначення та ефективне використання особистісних ресурсів для досягнення успіху в професійній діяльності, пов’язаній зі здоров’язбереженням учнів основної школи. Метою реалізації акмеологічного підходу є здійснення акмеолого-педагогічних впливів на студентів з тим, щоб у них сформувалася акмеологічна спрямованість особистості як базова властивість і найважливіший показник професіоналізму. Теоретичний аналіз літератури показав, що акмеологія як комплексна та інтеграційна наука, об’єктом якої є людина в динаміці її розвитку і становлення, досліджує закономірності та чинники самореалізації творчого потенціалу особистості та шляхи досягнення освітніх і професійних вершин. Впровадження цього підходу в сучасну систему підготовки майбутніх учителів фізичної культури повинно сприяти формуванню кваліфікованих, компетентних і конкурентоспроможних учителів фізичної культури.
В статье подчеркивается, что применение акмеологического подхода в современной системе высшего физкультурного образования позволит повысить профессиональную мотивацию, стимулировать творческий потенциал, определить и эффективно использовать личностные ресурсы для достижения успеха в профессиональной деятельности, связанной с здоровьесбережением учащихся основной школы. Целью реализации акмеологического подхода является осуществление акмеолого-педагогических воздействий на студентов с тем, чтобы сформировать акмеологическую направленность личности как базовое свойство и важный показатель профессионализма. Теоретический анализ литературы показал, что акмеология как комплексная и интеграционная наука, объектом которой является человек в динамике ее развития и становления, исследует закономерности и факторы самореализации творческого потенциала личности и пути достижения образовательных и профессиональных вершин. Внедрение данного подхода в современную систему подготовки будущих учителей физической культуры должно способствовать формированию квалифицированных, компетентных и конкурентоспособных учителей физической культуры.
The article points out that the use of acmeological approach in the modern system of higher Physical Culture education will ensure strengthening of professional motivation, stimulating of creative potential, finding and efficient using of personal resources to achieve success in the professional activity concerning health preservation of schoolchildren. The goal of realizing acmeological approach is the implementation of pedagogical impact on students in order to form personal acmeological orientation as a basis property and the most important index of professionalism. The theoretical analysis of literature shows that acmeology, a complex and integrated science, the object of which is a man in the dynamics of his development and formation, studies the regularities and factors of self-realization of personal creative potential and the ways of achieving educational and professional heights. The professional training of future Physical Culture teachers focuses on the result, which is the formation of pedagogues’ acmeological competence to be understood as an integral readiness and ability of a mature personality to build his own professional development with a constant complication of tasks and the increased level of achievements. Acmeological orientation of a personality of future Physical Culture teacher is a psychological basis of forming his readiness to perform his professional responsibilities efficiently and realize the principles of health preservation pedagogics in the education space of a secondary school. The application of acmeological approach in the modern system of training future Physical Culture teachers should contribute to the formation of qualified, competent and competitive Physical Culture teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16856
Appears in Collections:Випуск 3К(84)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezkopylny.pdf252 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.