У роботі розглянута проблема адаптації дітей з обмеженими можливостями здоров'я до навчання в початковій
ланці школи. Реалізація механізмів адаптаційного потенціалу, закріплених генетично на індивідуальному і популяційному
рівні, залежить від середовища і тренування. Результати обстеження учнів початкових класів показали, що діти які
пройшли підготовку через технологію "Колективний спосіб навчання" в умовах шкільного навчання і традиційну
технологію в комплексі "Дитячий садок-школа" мають різний рівень готовності до навчання в школі.
В работе рассмотрена проблема адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья к обучению в
начальном звене школы. Реализация механизмов адаптационного потенциала, закрепленных генетически на
индивидуальном и популяционном уровне, зависит от среды и тренировки. Результаты обследования учащихся
начальных классов показали, что дети прошедшие подготовку через технологию “Коллективный способ обучения” в
условиях школьного обучения и традиционную технологию в комплексе “Детский сад–школа” имеют разный уровень
готовности к обучению в школе.
The paper considers the problem of adaptation of children with disabilities to education in primary schools link.
Implementation of mechanisms of adaptive capacity, genetically fixed at the individual and population level, depends on the
environment and training. Results of a survey of students in primary schools shown that children trained through technology
"collective way of learning" in the conditions of schooling and traditional technology in "Nursery School" have different levels of
readiness for school.