DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16851
Title: Адаптация учащихся с ограниченными возможностями здоровья к обучению в начальной школе
Authors: Волобуева, Н. А.
Keywords: шкільна зрілість
адаптація
здоров'я
підготовка до школи
технологія підготовки
діти з обмеженими можливостями здоров'я
школьная зрелость
адаптация
здоровье
подготовка к школе
технология подготовки
дети с ограниченными возможностями здоровья
school maturity
adaptation
health
school preparation
technology training
children with disabilities
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Волобуева, Н. А. Адаптация учащихся с ограниченными возможностями здоровья к обучению в начальной школе / Н. А. Волобуева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 31-33.
Abstract: У роботі розглянута проблема адаптації дітей з обмеженими можливостями здоров'я до навчання в початковій ланці школи. Реалізація механізмів адаптаційного потенціалу, закріплених генетично на індивідуальному і популяційному рівні, залежить від середовища і тренування. Результати обстеження учнів початкових класів показали, що діти які пройшли підготовку через технологію "Колективний спосіб навчання" в умовах шкільного навчання і традиційну технологію в комплексі "Дитячий садок-школа" мають різний рівень готовності до навчання в школі.
В работе рассмотрена проблема адаптации детей с ограниченными возможностями здоровья к обучению в начальном звене школы. Реализация механизмов адаптационного потенциала, закрепленных генетически на индивидуальном и популяционном уровне, зависит от среды и тренировки. Результаты обследования учащихся начальных классов показали, что дети прошедшие подготовку через технологию “Коллективный способ обучения” в условиях школьного обучения и традиционную технологию в комплексе “Детский сад–школа” имеют разный уровень готовности к обучению в школе.
The paper considers the problem of adaptation of children with disabilities to education in primary schools link. Implementation of mechanisms of adaptive capacity, genetically fixed at the individual and population level, depends on the environment and training. Results of a survey of students in primary schools shown that children trained through technology "collective way of learning" in the conditions of schooling and traditional technology in "Nursery School" have different levels of readiness for school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16851
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volobueva.pdf285.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.