DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16843
Title: Інноваційні форми організації навчання української мови в старших класах спеціальної школи
Authors: Боряк, О. В.
Білоноженко, О. М.
Keywords: інноваційні форми навчання
діти з вадами інтелектуального розвитку
спеціальна школа
инновационные формы обучения
дети с нарушениями интеллектуального развития
специальная школа
innovative forms
children with intellectual pciyhologe development
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Боряк, О. В. Інноваційні форми організації навчання української мови в старших класах спеціальної школи / О. В. Боряк, О. М. Білоножко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 24-28.
Abstract: У статті надане теоретичне обґрунтування інноваційним формам навчання на уроках української мови в старших класах спеціальної школи. Зроблена спроба з’ясувати рівень розробки досліджуваної проблеми у педагогічній, спеціальній, науковій та методичній літературі. Висвітлений стан впровадження інноваційних форм організації навчання в спеціальній школі на сучасному етапі розвитку освіти. Охарактеризовані інноваційні форми навчання та обґрунтована доцільність їх застосування на уроках української мови в старших класах спеціальної школи.
В статье дано теоретическое обоснование инновационных форм обучения на уроках украинского языка в старших классах специальной школы. Сделана попытка определить уровень разработки исследованной проблемы в педагогической, специальной, научной и методической литературе. Раскрыто состояние использования инновационных форм организации обучения в специальной школе на современном этапе развития образования. Охарактеризованы инновационные формы обучения и обосновано целесообразность их применения на уроках украинского языка в старших классах специальной школы.
The article determines the theoretical justification of innovative forms of learning the lessons of the Ukrainian language in high school, special school. An attempt was made to determine the level of development of the investigated problems in teaching, special, scientific and methodological literature. Open state for innovative forms of training in a special school at the present stage of development of education. Characterized by innovative forms of teaching and the expediency of their use of the Ukrainian language in class in high school, special school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16843
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boriak_Bilonozhenko.pdf307.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.