DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16840
Title: Розробка принципів корекційно-виховної роботи із дітьми з вадами зору в науковому доробку І. С. Моргуліса
Authors: Барко, В. В.
Keywords: корекційно-виховна робота
принципи навчання і виховання
компенсація
сліпі і слабкозорі діти
коррекционно-воспитательная работа
принципы обучения и воспитания
компенсация
слепые и слабовидящие дети
correctional educational process
principles of education and upbringin
compensation
blind children
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Барко, В. В. Розробка принципів корекційно-виховної роботи із дітьми з вадами зору в науковому доробку І. С. Моргуліса / В. В. Барко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 14-18.
Abstract: Стаття присвячена розкриттю внеску видатного українського тифлопедагога І.С. Моргуліса у розробку наукових принципів здійснення корекційно-виховного процесу в молодших класах шкіл для сліпих та дітей з вадами зору
Статья посвящена раскрытию вклада видного украинского тифлопедагога И.С. Моргулиса в разработку научных принципов осуществления коррекционно-воспитательного процесса в младших классах школ для слепых и детей с дефектами зрения.
The article is devoted to observing of contribution of outstading Ukrainian educationist I.S. Morgulis in the development of scientific principles of correctional process in primary classes of schools for blind children.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16840
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barko.pdf308.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.