В статті розглядаються корекційні підходи, які є ефективними при порушенні у дітей дошкільного віку з вадами слуху сприймання, рекомендується модель та зміст корекції. У статті розкривається сутність корекційного підходу та ознаки,
які відрізняють корекцію, спрямовану на відповідну динаміку розвитку сенсорики, від всіх інших характеристик. Сенсорне
виховання як системний вплив має власний педагогічний зміст, у статті описана величина, просторове розташування
предметів, форма, колір. Розкрита та описана технологія надання змісту, представлена корекційна модель сенсорного
виховання дошкільників з вадами слуху, метою якого виступає сенсорний розвиток, що є ядром і первинним етапом
когнітивного розвитку, який детермінує, надалі, такі складні когнітивні процеси як мислення і мовлення.
В статье рассматриваются коррекционные подходы, которые выступают как эффективные в условиях нарушения у детей дошкольного возраста слухового восприятия, рекомендуется модель и содержание коррекции. В статье раскрывается
сущность коррекционного подхода и признаки, которые отличают коррекцию, направленную на соответствующую динамику развития сенсорики, от всех других характеристик. Сенсорное воспитание как системное влияние имеет собственное педагогическое содержание, в статье описана величина, пространственное расположение предметов, форма, цвет. Раскрыта и описана технология предоставления содержания, предоставлена коррекционная модель сенсорного воспитания дошкольников с недостатками слуха, целью которого выступает сенсорное развитие, что является ядром и первичным этапом когнитивного развития, который детерминирует, в дальнейшем, такие сложные когнитивные процессы как мышление и речь.
In the article examined correction approaches that areeffective at violation for the children of preschool age flawyserve
perception, a model and maintenance of correctionare recommended. The article reveals the essence of corrective approaches and features that distinguish the correction aimed at the proper dynamics of sensory, all other characteristics. Sensory education as a systemic impact has its own pedagogical content, the article described the magnitude of the spatial location of objects, shape, color. Disclosed and described the technology of the content provided by the correctional model of sensory education of preschool children with impaired hearing, the purpose of which appears sensory development, which is the core and the primary stage of cognitive development, which determines, in the future, such complex cognitive processes such as thinking and speech.