DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1682
Title: Техніко-технологічний компонент змісту курсу фізики старшої школи як засіб формування пізнавальної мотивації учнів
Authors: Закалюжний, Віктор Миколайович
Keywords: technical-technological maintenance
motivation
criteria
experiment
техніко-технологічний зміст
мотивація
критерії
експеримент
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Закалюжний, Віктор Миколайович. Техніко-технологічний компонент змісту курсу фізики старшої школи як засіб формування пізнавальної мотивації учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Закалюжний ; наук. кер. В. Ф. Савченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с.
Abstract: Work is devoted to the problem of the use of technical-technological on maintenance educational material in an educational process from physics with the purpose of forming of cognitive motivation of students. The analysis of features of motivation of teaching students of senior school in modern terms is conducted, is motivated expedience and the method of the motivational use of technical-technological on maintenance educational material is developed in an educational process from physics on different his stages. It is set by an experimental way, that the offered method of the use of technical-technological maintenance of educational material in an educational process from physics with a motivational purpose is instrumental in forming of cognitive motivation and increase of level of knowledges of students.
Робота присвячена проблемі використання техніко-технологічного за змістом навчального матеріалу в навчальному процесі з фізики з метою формування пізнавальної мотивації учнів. Проведено аналіз особливостей мотивації учіння учнів старшої школи в сучасних умовах, установлено зростаючу роль соціальних мотивів учіння, обґрунтовано доцільність мотиваційного використання техніко-технологічного за змістом навчального матеріалу та розроблено методику його впровадження в навчальний процес на різних його етапах. Експериментальним шляхом установлено, що запропонована методика використання техніко-технологічного змісту навчального матеріалу в навчальному процесі з фізики з мотиваційною метою сприяє формуванню пізнавальної мотивації та підвищенню рівня знань учнів.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1682
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakaluznyy.pdf308.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.