Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Загурська, Інна Станіславівна
dc.date.accessioned 2012-11-06T19:53:32Z
dc.date.available 2012-11-06T19:53:32Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Загурська, Інна Станіславівна. Розвиток самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. С. Загурська ; наук. кер. О. Л. Музика ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1680
dc.description.abstract The dissertation examines the development of creative abilities self-esteem depending on the organizational peculiarities of leading activity – studying in elementary school. It was stated that those kinds of studying activities that have the highest evolving and creative potential contribute much more to the development of creative abilities and their self-esteem as well. On the basis of theoretical analysis of informative characteristics of evolving and creative potential of evolving and traditional educational systems three spheres of creative abilities self-esteem were defined: peculiarities of school adaptation, social reflection, teacher’s and coeval’s estimation, abilities development. ru_RU
dc.description.abstract Розвиток самооцінки творчих здібностей залежить від особливостей організації учіння – провідної діяльності молодшого шкільного віку та базується переважно на самооцінці учбових здібностей. Авторська структурно-функціональна модель самооцінки творчих здібностей відображає механізми розвитку самооцінки залежно від особливостей розвитку здібностей у діяльностях з різним розвивально-творчим потенціалом. На відміну від традиційного навчання, розвивальне навчання та заняття в гуртках більшою мірою сприяють розвитку творчих здібностей, і, відповідно, їх самооцінки. З іншого боку, стимулювання розвитку самооцінки шляхом рефлексії та соціального визнання досягнень може сприяти розвитку творчих здібностей. Умовою саморозвитку творчих здібностей є суб’єктно-ціннісний рівень самооцінки, який включає соціальні, діяльнісні, розвивальні, творчі та ціннісно-регулюючі компоненти. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject studying and creative activity ru_RU
dc.subject evolving and creative potential ru_RU
dc.subject creative abilities self-esteem ru_RU
dc.subject reflection of abilities ru_RU
dc.subject subject-evaluative level of self-esteem ru_RU
dc.subject учбово-творча діяльність ru_RU
dc.subject розвивально-творчий потенціал ru_RU
dc.subject самооцінка творчих здібностей ru_RU
dc.subject рефлексія здібностей ru_RU
dc.subject суб’єктно-ціннісний рівень самооцінки ru_RU
dc.subject.classification 159.923.954 ru_RU
dc.title Розвиток самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу