У статті розглядається проблема організації логопедичного супроводу дітей з дитячим церебральним паралічем
раннього віку. Проведено аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень у сучасній теорії та практиці щодо розвитку та
виховання дітей з дитячим церебральним паралічем. Схарактеризовано особливості психічного та фізичного розвитку дітей раннього віку з дитячим церебральним паралічем; зазначено особливості мовленнєвого розвитку таких дітей. Проаналізовано поняття «підтримка», «допомога», «супровід» у спеціальній педагогіці. Визначено специфіку організації допомоги дітям раннього віку; подано структуру супроводу дітей з особливими потребами; обґрунтовано необхідність раннього логопедичного супроводу та розкрито специфіку логопедичного супроводу дітей з дитячим церебральним паралічем.
В статье рассматривается проблема организации логопедического сопровождения детей с детским церебральным параличом раннего возраста. Проведен анализ отечественных и зарубежных исследований в современной теории и практике по развитию и воспитанию детей с детским церебральным параличом. Охарактеризованы особенности
психического и физического развития детей раннего возраста с детским церебральным параличом; указаны особенности
речевого развития таких детей. Проанализированы понятия «поддержка», «помощь», «сопровождение» в специальной
педагогике. Определена специфика организации помощи детям раннего возраста; подано структуру сопровождения детей с особыми потребностями; обоснована необходимость раннего логопедического сопровождения и раскрыта специфика логопедического сопровождения детей с детским церебральным параличом.
The article devoted the problem of the organization of logopedic care of children with cerebral palsy early age. The analysis of national and international research in the modern theory and practice on the development and education of children with cerebral palsy. The features of the mental and physical development of young children with cerebral palsy; These features of the speech development of children. We analyzed the notion of«support», «help», «assistance» in special pedagogy. The specificity of the organization help young children; submitted support structure for children with special needs; the necessity of early speech therapy support and disclosed the specifics of speech therapy of children with cerebral palsy.