DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16672
Title: Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку
Authors: Войтко, В. В.
Keywords: затримка психічного розвитку
зворотний процес
уповільнений темп розвитку
конституціональний генез
соматогеннний генез
психогенний генез
церебрально-органічний генез
задержка психического развития
обратный процесс
замедленный темп развития
конституциональный генез
соматогеннный генез
психогенный генез
церебрально-органический генез
zatrimka psihіchnogo rozvitku
zvorotny processes
upovіlneny pace rozvitku
konstitutsіonalny genesis
genesis somatogennny
psychogenic genesis
cerebral organіchny genesis
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Войтко, В. В. Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку / В. В. Войтко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 289-294.
Abstract: В статті здійснюється аналіз наукових підходів до визначення та характеристики категорії дітей з ЗПР, констатується факт зворотності даного явища, виокремлюється кожна група даної категорії, вказуються чинники походження затримки психічного розвитку, спільне та відмінне між кожною групою відхилень. За різними підходами та різним напрямком досліджень вчених наголошується думка, що затримка психічного розвитку — це перш за все уповільнення темпу розвитку психіки дитини, яке виражається в недостатності загального запасу знань, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів, швидкою пересичуваністю в інтелектуальній діяльності і потребує інтенсивної корекції.
В статье проводится анализ научных подходов к определению и характеристики категорий детей с ЗПР, констатируется факт возвратности данного явления, выделяется каждая группа данной категории, указываются факторы происхождения задержки психического развития, общее и отличное между каждой группой отклонений. По разным подходам и различным направлениям исследований ученых проводится мысль, что задержка психического развития - это прежде всего замедление темпа развития психики ребенка, которое выражается в недостаточности общего запаса знаний, незрелости мышления, преобладании игровых интересов, быстрым пресыщением в интеллектуальной деятельности и требует интенсивной коррекции.
In the article the analysis of scientific approaches to determining the categories and characteristics of children with CRA, stated fact reversibility of the phenomenon, the group singled out each of the categories specified factors the origin of mental retardation, common and different between each group deviations. According to different approaches and different area of research scientists emphasized the idea that mental retardation - is primarily a slowing in the pace of the psyche of the child, which is reflected in the lack of common stock of knowledge, immaturity thinking prevalence gaming interests quick peresychuvanistyu in intellectual activity and requires intensive correction .
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16672
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voitko.pdf338.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.