У статті розкрито поняття соціальної депривації та здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень особливостей психічного розвитку соціально депривованих дітей. Висвітлено особливості емоційної сфери соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку за даними експериментального дослідження. Представлено підходи корекційно-розвивальної роботи з формування емоційної сфери соціально депривованих дошкільників із затримкою
психічного розвитку. Визначені психолого-педагогічні умови формування емоційної сфери цієї категорії дітей.
В статье раскрыто понятие социальной депривации и осуществлен теоретический анализ научных исследований
особенностей психического развития социально депривированных детей. Освещены особенности эмоциональной сферы социально депривированных дошкольников с задержкой психического развития по данным экспериментального исследования. Представлены подходы коррекционно-развивающей работы по формированию эмоциональной сферы социально депривированных дошкольников с задержкой психического развития. Определены психолого-педагогические условия формирования эмоциональной сферы этой категории детей.
In the article the concept of social deprivation and carried out a theoretical analysis of research of features of mental
development of social deprived children. When covering especially the emotional sphere of social deprived preschool children with mental retardation according to a pilot study. Approaches correctional and development work on the formation of the emotional sphere of social deprived preschool children
with mental retardation. Determined psychological and pedagogical conditions of formation of the emotional sphere of children in this category.