DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16666
Title: Особливості емоційного розвитку соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку
Authors: Баташева, Н. І.
Keywords: соціальна депривація
затримка психічного розвитку
емоційна сфера
дошкільний вік
психолого- педагогічні умови
социальная депривация
задержка психического развития
эмоциональная сфера
дошкольный возраст
психолого-педагогические условия
social deprivation
mental retardation
emotional sphere
preschool age
psychological and pedagogical conditions
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Баташева, Н. І. Особливості емоційного розвитку соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. І. Баташева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 279-284.
Abstract: У статті розкрито поняття соціальної депривації та здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень особливостей психічного розвитку соціально депривованих дітей. Висвітлено особливості емоційної сфери соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку за даними експериментального дослідження. Представлено підходи корекційно-розвивальної роботи з формування емоційної сфери соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначені психолого-педагогічні умови формування емоційної сфери цієї категорії дітей.
В статье раскрыто понятие социальной депривации и осуществлен теоретический анализ научных исследований особенностей психического развития социально депривированных детей. Освещены особенности эмоциональной сферы социально депривированных дошкольников с задержкой психического развития по данным экспериментального исследования. Представлены подходы коррекционно-развивающей работы по формированию эмоциональной сферы социально депривированных дошкольников с задержкой психического развития. Определены психолого-педагогические условия формирования эмоциональной сферы этой категории детей.
In the article the concept of social deprivation and carried out a theoretical analysis of research of features of mental development of social deprived children. When covering especially the emotional sphere of social deprived preschool children with mental retardation according to a pilot study. Approaches correctional and development work on the formation of the emotional sphere of social deprived preschool children with mental retardation. Determined psychological and pedagogical conditions of formation of the emotional sphere of children in this category.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16666
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Batasheva.pdf403.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.