DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепурна, Л. Г.-
dc.date.accessioned2017-11-22T12:14:26Z-
dc.date.available2017-11-22T12:14:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧепурна, Л. Г. Удосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 рр. / Л. Г. Чепурна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 223-229.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16631-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема розробки та створення вітчизняних підручників для навчання учнів з порушеннями розумового розвитку та оновлення їх змісту в період з 1991 по 2005 роки. Проаналізовані дослідження вчених-дефектологів України, які теоретично обґрунтували необхідність корекційного підходу до розробки змісту спеціальних шкільних підручників для розумово відсталих учнів. Зроблений психолого-педагогічний аналіз діючих шкільних підручників в Україні та визначені підходи до оновлення та удосконалення їх змісту.ua
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема разработки и создания отечественных учебников для обучения учеников с нарушениями умственного развития и обновления их содержания в период с 1991 по 2005 годы. Проанализованы исследования ученых-дефектологов Украины, которые теоретически обосновали необходимость коррекционного подхода к разработке содержания специальных школьных учебников для умственно отсталых учеников. Сделан психолого-педагогический анализ действующих школьных учебников в Украине и определены подходы к обновлению и усовершенствованию их содержания.ua
dc.description.abstractIn this article the problem of development and creation of domestic textbooks for students with intellectual disabilities and update of their content from 1991 through 2005 is considered. The research works of defectologists from Ukraine, who theoretically substantiated the need for corrective approach to the development of special content of school textbooks for mentally retarded students, have been reviewed. Psychological and pedagogical analysis of existing school textbooks in Ukraine has been done and approaches to upgrade and improve their content have been determined.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectдефектологіяua
dc.subjectзмістua
dc.subjectшкільний підручникua
dc.subjectрозумово відсталі учніua
dc.subjectпсихолого-педагогічний аналізua
dc.subjectдефектологияua
dc.subjectсодержаниеua
dc.subjectшкольный учебникua
dc.subjectумственно отсталые ученикиua
dc.subjectпсихолого- педагогический анализua
dc.subjectdefectologyua
dc.subjectcontentua
dc.subjecttextbooksua
dc.subjectmentally retarded studentsua
dc.subjectpsychological and pedagogical analysisua
dc.subject.classification376ua
dc.titleУдосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 рр.ua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chepurna.pdf470.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.