DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16631
Title: Удосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 рр.
Authors: Чепурна, Л. Г.
Keywords: дефектологія
зміст
шкільний підручник
розумово відсталі учні
психолого-педагогічний аналіз
дефектология
содержание
школьный учебник
умственно отсталые ученики
психолого- педагогический анализ
defectology
content
textbooks
mentally retarded students
psychological and pedagogical analysis
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чепурна, Л. Г. Удосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 рр. / Л. Г. Чепурна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 223-229.
Abstract: У статті розглядається проблема розробки та створення вітчизняних підручників для навчання учнів з порушеннями розумового розвитку та оновлення їх змісту в період з 1991 по 2005 роки. Проаналізовані дослідження вчених-дефектологів України, які теоретично обґрунтували необхідність корекційного підходу до розробки змісту спеціальних шкільних підручників для розумово відсталих учнів. Зроблений психолого-педагогічний аналіз діючих шкільних підручників в Україні та визначені підходи до оновлення та удосконалення їх змісту.
В статье рассматривается проблема разработки и создания отечественных учебников для обучения учеников с нарушениями умственного развития и обновления их содержания в период с 1991 по 2005 годы. Проанализованы исследования ученых-дефектологов Украины, которые теоретически обосновали необходимость коррекционного подхода к разработке содержания специальных школьных учебников для умственно отсталых учеников. Сделан психолого-педагогический анализ действующих школьных учебников в Украине и определены подходы к обновлению и усовершенствованию их содержания.
In this article the problem of development and creation of domestic textbooks for students with intellectual disabilities and update of their content from 1991 through 2005 is considered. The research works of defectologists from Ukraine, who theoretically substantiated the need for corrective approach to the development of special content of school textbooks for mentally retarded students, have been reviewed. Psychological and pedagogical analysis of existing school textbooks in Ukraine has been done and approaches to upgrade and improve their content have been determined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16631
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chepurna.pdf470.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.