У статті розглядається проблема розробки та створення вітчизняних підручників для навчання учнів з порушеннями
розумового розвитку та оновлення їх змісту в період з 1991 по 2005 роки. Проаналізовані дослідження вчених-дефектологів
України, які теоретично обґрунтували необхідність корекційного підходу до розробки змісту спеціальних шкільних підручників для розумово відсталих учнів. Зроблений психолого-педагогічний аналіз діючих шкільних підручників в Україні та визначені підходи до оновлення та удосконалення їх змісту.
В статье рассматривается проблема разработки и создания отечественных учебников для обучения учеников с
нарушениями умственного развития и обновления их содержания в период с 1991 по 2005 годы. Проанализованы
исследования ученых-дефектологов Украины, которые теоретически обосновали необходимость коррекционного подхода к разработке содержания специальных школьных учебников для умственно отсталых учеников. Сделан психолого-педагогический анализ действующих школьных учебников в Украине и определены подходы к обновлению и
усовершенствованию их содержания.
In this article the problem of development and creation of domestic textbooks for students with intellectual disabilities and
update of their content from 1991 through 2005 is considered. The research works of defectologists from Ukraine, who theoretically substantiated the need for corrective approach to the development of special content of school textbooks for mentally retarded students, have been reviewed. Psychological and pedagogical analysis of existing school textbooks in Ukraine has been done and approaches to upgrade and improve their content have been determined.