DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 32 (Частина2) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16629
Title: Концептуальні засади змісту трудового навчання в спеціальній школі в сучасних умовах реформування освіти
Authors: Чеботарьова, О. В.
Keywords: комплексне порушення розвитку
трудове навчання
методика трудового навчання
дитячий церебральний параліч
розумово відсталі учні
загальнотрудові вміння
комплексное нарушение развития
трудовое обучение
методика трудового обучения
детский церебральный паралич
умственно отсталые школьники
общетрудовые умения
коррекционно-развивающие занятия
complex developmental disorder
labor training
labor training technique
cerebral palsy
mentally retarded students
labor skills
correctional and developmental activities
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чеботарьова, О. В. Концептуальні засади змісту трудового навчання в спеціальній школі в сучасних умовах реформування освіти / О. В. Чеботарьова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 218-223.
Abstract: У статті представлено сучасні концептуальні підходи, які враховано при розробленні змісту трудового навчання в спеціальній школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та опорно-рухового апарату. Охарактеризовано загальнодидактичні та спеціальні методи трудового навчання в спеціальних закладах освіти. Представлено методичні засади реалізації інноваційного змісту трудового навчання школярів з комплексними порушеннями розвитку, у яких поєднуються порушення опорно-рухового апарату (ДЦП) та інтелектуальної сфери. Акцентується увага на корекційно- розвивальному спрямуванні змісту трудового навчання, посиленні змістової складової на основі корекційно-розвивальних занять.
В статье представлены современные концептуальные подходы, которые учтены при разработке содержания трудового обучения в специальной школе для детей с нарушениями интеллектуального развития и опорно-двигательного аппарата. Охарактеризованы общедидактические и специальные методы трудового обучения в специальных учебных заведениях. Представлены методические основы реализации инновационного содержания трудового обучения школьников с комплексными нарушениями развития, в которых сочетаются нарушения опорно-двигательного аппарата (ДЦП) и интеллектуальной сферы. Акцентируется внимание на коррекционно-развивающей направленности содержания трудового обучения, усилении содержательной составляющей на основе коррекционно-развивающих занятий.
The article presents the modern conceptual approaches that are taken into account in developing the content of labor training in a special school for children with intellectual disabilities and the musculoskeletal system. The general and special methods of labor training in special education are characterized. Methodical bases of realization of the innovative content of labor training pupils with complex developmental disorders, which combine disorders of the musculoskeletal system (cerebral palsy) and intellectual spheres. The attention is focused on correctional and development orientation of the content of labor training, strengthening the content components based correctional and developing lessons. An important part of the innovation content of labor training in a special school is the use of teaching methods, which consist of programs, textbooks, teaching manuals, instructional materials for students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16629
Appears in Collections:Випуск 32 (Частина2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chebotarova.pdf462.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.