DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2012-11-04T19:39:57Z-
dc.date.available2012-11-04T19:39:57Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБорисова, Світлана Володимирівна. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в процесі профільного трудового навчання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Борисова ; наук. кер. В. К. Сидоренко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1658-
dc.description.abstractУ дисертації розкриті підходи до розуміння поняття особистісно-орієнтованого навчання, зазначений взаємозв’язок диференціації в навчальному процесі і профільного навчання в старшій школі. Розкриті підходи до формування змісту навчальних програм. Визначені зміст програми трудового навчання за профілем „Бісерування” для учнів 10-12 класів загальноосвітньої школи, її структура, логічна схема побудови, функції, які забезпечують реалізацію змісту програми, напрямки діяльності за цією програмою. Визначені чинники, які впливають на психофізіологічний стан учнів старшої школи, зазначені провідні психофізіологічні якості, які необхідні для опанування учнями виконання виробів з бісеру, розроблена методика з визначення їх розвитку. Представлена методика формування у старшокласників знань, умінь і навичок за профілем „Бісерування”. На основі проведеного дослідження встановлений вплив навчання за профілем „Бісерування” на формування в учнів знань, умінь і навичок створення виробів з бісеру, розвиток відповідних якостей особистості. Основний зміст дисертації викладено у 11 публікаціях автора.ru_RU
dc.description.abstractApproaches to the understanding of the notion of personality orientated education are elucidated; correlation of differentiation in the teaching process and specialized education in senior school is marked in the dissertation. Approaches to the formation of curriculums content are elucidated. Labour education curriculums content (specialization “Beads Wicker – Work” for pupils of the 10th-12th forms of schools of general education), its structure, the logical scheme of formation, functions that provide curriculum content realization, directions of activity on this curriculum are determined. Factors to be taken into consideration in the process of specialized education of senior school pupils are determined, the leading psycho-physiological qualities necessary for making beads articles are marked, methodology for determining their development is worked out. Methodological principles of realization of the personality orientated approach in the process of specialized labour education of senior pupils using the example of “Beads Wicker – Work” specialization are represented. On the basis of the conducted research the influens of the formation of pupils’ knowledge, skills and habits of making beads articles, the development of creative thinking is determined. The main content of the dissertation is given in 11 author’s publications.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М.П. Драгомановаru_RU
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідru_RU
dc.subjectпрофільне навчанняru_RU
dc.subjectтрудове навчанняru_RU
dc.subjectбісеруванняru_RU
dc.subjectpersonality orientated approachru_RU
dc.subjectspecialized educationru_RU
dc.subjectlabour educationru_RU
dc.subjectbeads wicker-workru_RU
dc.subject.classification37.04 + 371.214ru_RU
dc.titleРеалізація особистісно-орієнтованого підходу в процесі профільного трудового навчання старшокласниківru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borysova.pdf265.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.